E-handelskonferansen 2018
Møt noen av Norges mest suksessfulle merkevarer innen e-handel på e-handelskonferansen i Kristiansand 1. Februar. Hør Komplett.no, Vipps, Virke, BliVakker.no, LOS, Cushman & Wakefield og Nordnet dele av sin kunnskap.
E-handelen vokser kraftig og passerte 100 milliarder kroner i 2017. Mange virksomheter starter opp ulike former for netthandel og internasjonale merkevarer begynner å få øynene opp for det attraktive nordiske e-handelsmarkedet. Norske virksomheter står nå overfor vanskelige veivalg om hvordan man skal kombinere de tradisjonelle salgs- og distribusjonskanalene med ulike former for e-handel og digitale kanaler.
Temaet for årets E-handelskonferansen er; Multikanalstrategi – løsningen på nye forbrukervaner og konkurransevilkår?
- Hvordan kombinere tradisjonelle salgs- og distribusjonskanaler med ulike former for e-handel?
- Fremveksten av nye kundeorienterte digitale tjenester og forretningsmodeller
- Den gode helhetlige kundeopplevelsen som skaper verdi for kunde og virksomhet
E-handelskonferansen arrangeres av Egde Consulting og DNB, i samarbeid med Næringsforeningen og Bølgen & Moi. Halvdagskonferansen starter med lunsj på Bølgen & Moi kl. 11.00 (lunsj er inkludert i prisen) og avsluttes kl. 16.00. Mingling med drikke kl. 16.00 – 17.00.
Nettsted: http://ehandelskonferansen.no/